Алатка за одржлив развој

ЦЕЛ НА АЛАТКАТА
Главната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на подобрување на конкретниот предизвик преку идентификување на бенефициите и согледување на нивното влијание од четири различни аспекти: политички, економски, социјален и од аспект на животната средина.
ЧЕКОР 1:
На почетокот на сесијата, учесниците треба да кажат што тие подразбираат под терминот “Цели за одржлив развој ”. Понатаму учесниците се поделени во тимови, каде бројот на членови на тимот зависи од бројот на учесници. Преку дискусија, секој тим предложува една од целите за одржлив развој, што мислат дека е важна за нив. Потоа секоја цел е накратко презентирана пред останатитите тимови и преку гласање учесниците бираат една тема која ќе биде понатаму разработена од секој тим поединечно. Во текот на гласањето секој учесник има право да гласа за една цел, која не е предложена од неговиот тим. Подолу во текстот терминот “Цели за одржлив развој” ќе биде разработен.
ЧЕКОР 2:
Откако ќе се избере една цел, секој тим идентификува две главни придобивки од оваа цел. За секоја придобивка е потребно да се определат корисниците и две можности кои
се создаваат за овие корисници. На крајот се претставуваат два можни исходи кои произлегуваат од претставените можности. Потоа се идентификуваат два предизвика
поврзани со целите на одржлив развој. За секој предизвик се предлагаат две акции,со кои би се надминал проблемот и се определуваат засегнатите страни, одделно, приватни и јавни.

ЧЕКОР 3:
Во третиот чекор потребно е да се идентификува влијанието на превземените мерки врз политиката, економијата, општеството и животната средина.За секој аспект,тимот треба да посочи две придобивки и два проблема,и понатаму да се одредат корисниците на тие придобивки,како и потребни акции и засегнати страни за предложените проблеми.

OTHER Educational Games

Cycle Path: An Exciting Educational Game for Kids

Ever wondered how to teach your kids about traffic safety while keeping them entertained? Bicycle Pathway is here to make it happen! With its unique design and interactive approach, this board game is perfect for kids who want to have fun while learning the rules of the road. Cycle Path: An Exciting Educational Game for […]

Read more

Велосипедска патека – Друштвена игра што го поттикнува учењето и забавата кај децата

Дали некогаш сте помислиле како да ги едуцирате вашите деца за безбедноста во сообраќајот додека се забавуваат? „Велосипедска патека“ е друштвена игра која го прави токму тоа! Со уникатен дизајн и интерактивен пристап, оваа игра е совршена за деца кои сакаат да се забавуваат додека учат за правилата на патиштата. Што е „Велосипедска патека“? „Велосипедска […]

Read more

Горе -долу по Галичица

Игра на проверка на знаење и повторување. Правила: 4 тима „Исток“ „Запад“ „Север“ „Југ“ На главната табла за играње има три типа полиња – „Лилјаци“, „Пештери“ и „Опрема и украси“ кои ве движат нагоре, надолу или ве паузираат еден друг. Ако играч стапне на поле „Лилјак“ – му следува прашање за определен лилјак (влече лилјачка […]

Read more

Галичица нѝ зборува, Галичица нѐ учи

Прибор за игра Правила Децата се делат на два тима „Преспански“ и „ Охридски“ Застануваат од двете страни на хартиената играчка што ја претставува Геличица: Лево е Охриски тим, десно Преспанскиот тим. Учителката- модераторот одбира кој тим прв ќе игра со „Галичица“ – хартиена играчка, со помош на хартиено авионче во форма на лилјак. Го […]

Read more

Алатка за дискусија на вредности

Алатката за дискусија на целите за одржлив развој има цел да креира систематска дискусија при анализа на некоја цел за време на работилници или тренинг курсеви. Алатката е пригодна за дискусија на различни тематики каде е потребен сопфатен пристап.Главната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на постигнување на одредена цел преку идентификување […]

Read more

“7 DAYS UNTIL THE END OF THE WORLD” едукативна игра 

Проектот Innovative Learning Approach for Circular Chemistry in Secondary Education заврши, а во оваа прилика ја промовираме eдукативната игра:„7 DAYS UNTIL THE END OF THE WORLD“ креирана за време на проектот. Целта на играта е да поттикне дебата помеѓу “Чуварите на зелената галаксија” и “негативците” за теми поврзани со циркуларната хемија. Играта е достапна на […]

Read more