Алатка за одржлив развој

ЦЕЛ НА АЛАТКАТА
Главната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на подобрување на конкретниот предизвик преку идентификување на бенефициите и согледување на нивното влијание од четири различни аспекти: политички, економски, социјален и од аспект на животната средина.
ЧЕКОР 1:
На почетокот на сесијата, учесниците треба да кажат што тие подразбираат под терминот “Цели за одржлив развој ”. Понатаму учесниците се поделени во тимови, каде бројот на членови на тимот зависи од бројот на учесници. Преку дискусија, секој тим предложува една од целите за одржлив развој, што мислат дека е важна за нив. Потоа секоја цел е накратко презентирана пред останатитите тимови и преку гласање учесниците бираат една тема која ќе биде понатаму разработена од секој тим поединечно. Во текот на гласањето секој учесник има право да гласа за една цел, која не е предложена од неговиот тим. Подолу во текстот терминот “Цели за одржлив развој” ќе биде разработен.
ЧЕКОР 2:
Откако ќе се избере една цел, секој тим идентификува две главни придобивки од оваа цел. За секоја придобивка е потребно да се определат корисниците и две можности кои
се создаваат за овие корисници. На крајот се претставуваат два можни исходи кои произлегуваат од претставените можности. Потоа се идентификуваат два предизвика
поврзани со целите на одржлив развој. За секој предизвик се предлагаат две акции,со кои би се надминал проблемот и се определуваат засегнатите страни, одделно, приватни и јавни.

ЧЕКОР 3:
Во третиот чекор потребно е да се идентификува влијанието на превземените мерки врз политиката, економијата, општеството и животната средина.За секој аспект,тимот треба да посочи две придобивки и два проблема,и понатаму да се одредат корисниците на тие придобивки,како и потребни акции и засегнати страни за предложените проблеми.

OTHER Educational Games

Алатка за дискусија на вредности

Алатката за дискусија на целите за одржлив развој има цел да креира систематска дискусија при анализа на некоја цел за време на работилници или тренинг курсеви. Алатката е пригодна за дискусија на различни тематики каде е потребен сопфатен пристап.Главната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на постигнување на одредена цел преку идентификување […]

Read more

“7 DAYS UNTIL THE END OF THE WORLD” едукативна игра 

Проектот Innovative Learning Approach for Circular Chemistry in Secondary Education заврши, а во оваа прилика ја промовираме eдукативната игра:„7 DAYS UNTIL THE END OF THE WORLD“ креирана за време на проектот. Целта на играта е да поттикне дебата помеѓу “Чуварите на зелената галаксија” и “негативците” за теми поврзани со циркуларната хемија. Играта е достапна на […]

Read more

SUSTAINABILITY ADVISORS GAME

The game consists of a board with 7 mini-boards, each mini-board representing one of the Sustainable Development Goals, tied together by the center board ‘21st Century Citizen’. Before the game starts, you can choose how many mini-boards you want to play on. You can choose to cut out the boards or just let them be. […]

Read more

EDUCATIONAL TOOL – Build a social enterprise with a positive impact on the environment

The purpose of the educational tool is: to motivate young people to think and be in the role of social entrepreneurs, to encourage creativity, to develop research and analytical skills, to acquire competencies for defining a problem and an idea, and to understand the necessary stages for the realization of a social enterprise. Resources offered […]

Read more

Вело Твистер

Твистер како друштвена игра е добро позната на сите. Во таа насока, во рамки на образовната програма Вело Училишта, Еко Логик како организација креираше нова верзија на играта, или Вело Твистер која е во насока на едукација за основните видови на велосипеди. Видовите велосипеди кои ги изучуваме преку Вело Твистерот се: Градски велосипед Планински велосипед Друмски велосипед […]

Read more

„Advisor for sustainable developemеnt“

In a time of serious, global environmental challenges, through the game “Advisor for sustainable developmеnt“ you are called upon to make efforts to improve the situation in various entities / organizational units facing various challenges to improve and enhance the environment – such as the result of their daily activities.

Read more