Developing the 21st century skills through the prism of the SDGS

Со започнување во  2021 година како дел од проектот “Цели на одржлив развој за ученици” беше започната изработката на прирачник кој ги опфаќа 17-те цели на одржлив развој. Денес сакаме да ви го претставиме готовиот производ кој е спремен за користење.  Овој прирачник е наменет за сите едукатори и наставници  кои работат  со ученици на […]

Со започнување во  2021 година како дел од проектот “Цели на одржлив развој за ученици” беше започната изработката на прирачник кој ги опфаќа 17-те цели на одржлив развој. Денес сакаме да ви го претставиме готовиот производ кој е спремен за користење.  Овој прирачник е наменет за сите едукатори и наставници  кои работат  со ученици на возраст од 11 до 15 години. Прирачникот има широка применливост, може да се прилагоди и примени на различни образовни контексти, возрасни групи, теми и цели. Истиот е изработен со цел да им помогне на учениците да ги развијат клучните компетенции за 21 век на критичко размислување, креативност и решавање проблеми додека  учат за Целите за одржлив развој на Обединетите нации.
Прирачникот е организиран во 17 модули и секој модул се состои од воведен дел, PowerPoint презентација и активности со  работни листови и други материјали кои се потребни за одржување на часот.
Прирачникот се состои од 36 планови за час на тема “Цели за одржлив развој”, има 17 презентации и 61 активност кои можат да се применат за време на предавањата.

Starting in 2021, as part of the project “Sustainable Development Goals for Pupils”, the development of a manual covering the 17 sustainable development goals began. Today we want to present to you the finished product that is ready for use. This manual is intended for all educators and teachers who work with students aged 11 to 15 years. The manual has broad applicability and can be adapted and applied to different educational contexts, age groups, topics and objectives. It is designed to help students develop the key competencies of critical thinking, creativity and problem solving while learning about the United Nations Sustainable Development Goals.

The manual is organized into 17 modules and each module consists of an introductory part, a PowerPoint presentation and activities with worksheets and other materials that are needed to conduct the lesson.

The manual consists of 36 lesson plans on the topic of sustainable development goals, there are 17 presentations and 61 activities that can be applied during lectures.

OTHER Publications for adults

Revolutionizing Education and Workspaces with BYOD: Eco Logic’s Vision for a Smarter Future

In a world where digital transformation is rapidly shaping how we live, work, and learn, flexible and adaptable solutions have become key to success. At Eco Logic, we are committed to fostering innovative and sustainable practices that not only improve productivity but also align with the evolving needs of our society. One of the trends […]

Read more

Одржлива мода: Придонес кон зелена иднина проект Upcycling clothes and mind

Во свет каде што модната индустрија често е поврзана со создавање големи количества отпад и негативни влијанија врз животната средина, сè повеќе иницијативи се насочени кон тоа како одржливоста може да стане дел од нашата секојдневна облека. Иницијативата „GOOD PRACTICE“ покажува иновативни примери од различни земји за рециклирање, повторна употреба на материјали и еколошко производство, […]

Read more

Empowering Migrants through Innovative Language Education: Distance Learning Methodologies HANDBOOK FOR VET EDUCATORS

Language is a key element in empowering migrants, allowing them to integrate and thrive in new environments. The Handbook for VET Educators provides a pivotal step forward in this regard, introducing methodologies for language learning tailored to migrants in Lithuania, Italy, and Macedonia. By embracing distance learning, job training, and class learning techniques, this approach […]

Read more

yEUcycling

Публикации и насоки до локалната заеница. Кофинансиран од Европската Унија. Изразените ставови и мислења се на авторот и не мора да ги одразуваат ставовитеи мислењата на Европската Унија или на Европското образование икултура. Извршна агенција (EACEA). Ниту ЕвропскатаУнија ниту EACEA не можат да бидат одговорни за нив.

Read more

Интергрин

Првиот наш е-Билтен посветен на активностите организирани во рамки на Еразмус+ Интергрин проектот е веќе достапен. Прочитајте накратко за нашата програма за едукација на општините, едукативната игра за зелена транзиција, е-тестирањето на платформата за е-учење, како и состанокот со партнерите во Солун. Интергрин проектот е транснационален проект кој се спроведува од организации и институции од […]

Read more

e-Билтен – АГИЛис 

По неколку месечните подготовки, со задоволство ви го најавуваме АГИЛис, нашиот аудио поткаст за агилни вештини за државните службеници во малите општини. Промоцијата на поткастот ќе се случува на 22 јуни 2024 година во Рим, а на истата освен наши претставници, како и претставници на партнерите, ќе учествуваат и претставници на општини и други локални и […]

Read more