Прирачник за воспитувачи за интегрирање на искуственото учење за животната средина и климатските промени во реализацијата во програмата за рано учење и развој

Во современиот воспитно-образовен процес во детските градинки и центрите за ран детски развој, едукацијата за животната средина и климатските промени зазема значајно место. Веќе од најраната возраст, од суштинска важност е децата да стекнуваат знаења за животната средина, да формираат позитивни ставови и вредности за заштита на околината од загадување и да придонесуваат кон одржување […]

Во современиот воспитно-образовен процес во детските градинки и центрите за ран детски развој, едукацијата за животната средина и климатските промени зазема значајно место. Веќе од најраната возраст, од суштинска важност е децата да стекнуваат знаења за животната средина, да формираат позитивни ставови и вредности за заштита на околината од загадување и да придонесуваат кон одржување на здрава и чиста животна средина. Со преземање иницијативи и активности за обезбедување почиста и поздрава околина, општеството ќе создаде идни генерации кои ќе бидат еколошки едуцирани, со поголема еколошка свест и кои одговорно ќе се грижат за природата и живиот свет во неа.

Во програмата за рано учење и развој, базирана на стандардите за рано учење и развој, изучувањето на животната средина е интегрирано во многу содржини, особено во рамките на подрачјето на когнитивен развој и стекнување на општи знаења. За успешно постигнување на очекуваните резултати утврдени во програмата за рано учење и развој, потребно е да се реализираат квалитетни и креативни воспитно-образовни активности во рамките на планираната дневна тема, преку кои децата ќе се запознаваат и ќе учат за животната средина на интерактивен и забавен начин.

Прирачникот се состои од 30 планирана на дневни активности за различни содржини од Програмата за рано ученье и развој, базирана на стандардите за рано ученье и развој, а кои се однесуваат на учење за животната средина и климатските промени. Планирањата на дневната тема се групирани по возрасни групи, за деца од 4 до 5 години и за деца од 5 до 6 години). За секоа возрасна група, планирањата на темата на денот/дневна подготовка се структурирани по теми кои опфаќаат содржини за животната средина:
Биодиверзитет, Екосистем, Климатски промени, Одржлив развој и Загадување.

OTHER Publications Publications for children

A Guide to Organizing Sustainable Cycling Events

Eco Logic is committed to promoting cycling as a sustainable and healthy mode of transportation. Through the Re-Cycling: Bike Reuse and Riding Fair project, we have worked to integrate circular economy principles into cycling events, ensuring they are environmentally friendly, well-organized, and engaging for the community. Our Guide for Grassroots Cycling and Recreational Events provides […]

Read more

Pedaling Towards a Sustainable Future: The Impact of the RE-CYCLING Project

At Eco Logic, we are committed to promoting sustainability through innovative initiatives. One of our standout projects, RE-CYCLING: Bike Reuse and Riding Fair, co-funded by the Erasmus+ Sport Program, has made a lasting impact by encouraging green mobility, circular economy practices, and active lifestyles among children and communities across Europe. Reviving Cycling, Reducing Waste The […]

Read more

Еко Логик ја Поддржува Одржливоста преку Проектот „Sustainability Coaches“

Во рамки на проектот „Sustainability Coaches“, финансиран од Еразмус +, Еко Логик заедно со партнери од Германија, Италија и Кипар работи на развој на едукативни материјали за подигнување на свеста и промоција на одржливи практики. Оваа иницијатива има за цел да го зајакне образованието за одржлив развој како клучен чекор кон подобра иднина. Меѓународна Обука […]

Read more

ГЕА: Водич за Одржливи Навики и Подобра Иднина

Во рамки на ГЕА проектот, беше подготвен краток водич кој има за цел да ги поттикне возрасните на создавање и практикување одржливи навики. Овој водич содржи практични совети кои преку едноставни промени можат да придонесат за поодржлива иднина за сите нас. Што содржи водичот? Водичот ги опфаќа следниве теми: Достапност и јазици Водичот е достапен […]

Read more

Прирачник за поттикнување меѓугенерациско разбирање преку планинарење во природа

Во светот каде што секојдневниот живот е преполн со обврски и брзина, природата станува простор за обновување на телото и духот. Hiking 4 Understanding – H4U е иницијатива која поттикнува меѓугенерациски дијалог преку активности во природа. Со оваа програма, млади и постари заедно истражуваат, учат и создаваат спомени кои траат. Зошто планинарење?Планинарењето е повеќе од […]

Read more

НАСТАВНА ПРОГРАМА ЗА СРЕДНИ УЧИЛИШТА

ЦИРКУЛАРНА ХЕМИЈА ВО ДИГИТАЛНА ЕРА Со задоволство го претставуваме нашиот најнов образовен проект – „Циркуларна хемија во дигиталната ера“. Оваа програма има за цел да ги инспирира средношколците со идеи за циркуларна економија, која ги промовира повторната употреба, рециклирањето и одговорното управување со ресурсите. Што значи „циркуларна економија“?Во основа, циркуларната економија е модел што се […]

Read more