Mos u zemëro, njeri!

Në lojë marrin pjesë 16 lojtarë, të ndarë në katër ekipe me nga katër lojtarë, të cilët do të jenë pionët/figurat e lojës dhe një moderator, i cili do ta udhëheqë lojën duke bërë pyetje dhe duke lexuar eko-faktet.Ekipet janë të kombinuara dhe përbëhen nga dy lojtarë të moshës më të re dhe dy lojtarë […]

Në lojë marrin pjesë 16 lojtarë, të ndarë në katër ekipe me nga katër lojtarë, të cilët do të jenë pionët/fi
gurat e lojës dhe një moderator, i cili do ta udhëheqë lojën duke bërë pyetje dhe duke lexuar eko-faktet.
Ekipet janë të kombinuara dhe përbëhen nga dy lojtarë të moshës më të re dhe dy lojtarë të një moshe
më të madhe. Ekipet janë në katër ngjyra të ndryshme: të verdhë, të kuq, të kaltër dhe gjelbër. Në fi llim
të lojës, të gjitha ekipet janë në shtëpizat e shënuara me ngjyrën e ekipit të cilit i përkasin. Çdo ekip
(nëse dëshiron) zgjedh një kapiten ekipi, i cili do të bashkërendit grupin.
Kapiteni i secilit ekip, në fi llim të lojës, i hedh zaret. Secili ekip ka të drejtën e tre përpjekjeve, ndërsa
ekipi që hedh gjashtë vendos dy lojtarë në të njëjtën kohë në fushën e startit. Më pas hedh sërish zarin
dhe me hedhjen e dytë njëri nga lojtarët e nis lojën nga fusha e startit, duke ndaluar në fushë me numrin
që i ka rënë. Lojtari tjetër i ekipit fi llon të lëvizë me hedhjen e zareve për here të tretë ose hedhjeve të
radhës (siç vendos ekipi). Të gjitha ekipet e fi llojnë lojën në këtë mënyrë dhe secili ekip në fi llim fi llon
me dy lojtarë në lojë. Për atë se cili lojtar do të lëvizë e cili do të ndalojë për të pritur radhën e tij/saj,
vendoset përmes koordinimit dhe negociatave të ndërsjella.
Pas hedhjes së tretë të zareve, pasi dy lojtarët janë tashmë në lojë, ekipet kanë mundësi të fusin në lojë
një lojtar tjetër, të tretë (në fushën e startit), ndërsa me hedhjen e katërt të zareve, mund të hyjë edhe
lojtari i katërt i ekipit përkatës. Në këtë mënyrë, të katër lojtarët e të gjitha ekipeve do të ishin në lojë
dhe do të lëviznin nëpër fusha pas hedhjes së katërt të zareve.
Secila nga fushat shënohet me: eko-fakt, pyetje dhe përgjigje, e saktë/pasaktë dhe fushë imituese. Loja
drejtohet nga moderatori, i cili ka pyetjet dhe përgjigjet për çdo fushë dhe kujdeset për mbarëvajtjen
normale të lojës. Nëse duke shkelur në një fushë të caktuar lojtari bien ë fushën eko-fakt, atëherë
moderatori i lojës lexon eko-faktin,

OTHER Publications Publications for children

НАСТАВНА ПРОГРАМА ЗА СРЕДНИ УЧИЛИШТА

ЦИРКУЛАРНА ХЕМИЈА ВО ДИГИТАЛНА ЕРА Со задоволство го претставуваме нашиот најнов образовен проект – „Циркуларна хемија во дигиталната ера“. Оваа програма има за цел да ги инспирира средношколците со идеи за циркуларна економија, која ги промовира повторната употреба, рециклирањето и одговорното управување со ресурсите. Што значи „циркуларна економија“?Во основа, циркуларната економија е модел што се […]

Read more

Revolutionizing Education and Workspaces with BYOD: Eco Logic’s Vision for a Smarter Future

In a world where digital transformation is rapidly shaping how we live, work, and learn, flexible and adaptable solutions have become key to success. At Eco Logic, we are committed to fostering innovative and sustainable practices that not only improve productivity but also align with the evolving needs of our society. One of the trends […]

Read more

Одржлива мода: Придонес кон зелена иднина проект Upcycling clothes and mind

Во свет каде што модната индустрија често е поврзана со создавање големи количества отпад и негативни влијанија врз животната средина, сè повеќе иницијативи се насочени кон тоа како одржливоста може да стане дел од нашата секојдневна облека. Иницијативата „GOOD PRACTICE“ покажува иновативни примери од различни земји за рециклирање, повторна употреба на материјали и еколошко производство, […]

Read more

Empowering Migrants through Innovative Language Education: Distance Learning Methodologies HANDBOOK FOR VET EDUCATORS

Language is a key element in empowering migrants, allowing them to integrate and thrive in new environments. The Handbook for VET Educators provides a pivotal step forward in this regard, introducing methodologies for language learning tailored to migrants in Lithuania, Italy, and Macedonia. By embracing distance learning, job training, and class learning techniques, this approach […]

Read more

Прирачник за наставници за интегрирање на искуствено учење за животна средина и климатски промени во наставата по природни науки од прво до петто одделение на основното образование

Еден од многу важните сегменти во воспитно-образовниот процес во училиштата е образованието за животна средина и климатски промени. Од сушинско значење е уште од најрана возраст учениците да усвојуваат знаења за животната средина, да формираат ставови и вредности за заштита на околината од загадуванье и одржуванье здрава и чиста животна средина, како и да преземаат […]

Read more

Прирачник за воспитувачи за интегрирање на искуственото учење за животната средина и климатските промени во реализацијата во програмата за рано учење и развој

Во современиот воспитно-образовен процес во детските градинки и центрите за ран детски развој, едукацијата за животната средина и климатските промени зазема значајно место. Веќе од најраната возраст, од суштинска важност е децата да стекнуваат знаења за животната средина, да формираат позитивни ставови и вредности за заштита на околината од загадување и да придонесуваат кон одржување […]

Read more