Mos u zemëro, njeri!

Në lojë marrin pjesë 16 lojtarë, të ndarë në katër ekipe me nga katër lojtarë, të cilët do të jenë pionët/figurat e lojës dhe një moderator, i cili do ta udhëheqë lojën duke bërë pyetje dhe duke lexuar eko-faktet.Ekipet janë të kombinuara dhe përbëhen nga dy lojtarë të moshës më të re dhe dy lojtarë […]

Në lojë marrin pjesë 16 lojtarë, të ndarë në katër ekipe me nga katër lojtarë, të cilët do të jenë pionët/fi
gurat e lojës dhe një moderator, i cili do ta udhëheqë lojën duke bërë pyetje dhe duke lexuar eko-faktet.
Ekipet janë të kombinuara dhe përbëhen nga dy lojtarë të moshës më të re dhe dy lojtarë të një moshe
më të madhe. Ekipet janë në katër ngjyra të ndryshme: të verdhë, të kuq, të kaltër dhe gjelbër. Në fi llim
të lojës, të gjitha ekipet janë në shtëpizat e shënuara me ngjyrën e ekipit të cilit i përkasin. Çdo ekip
(nëse dëshiron) zgjedh një kapiten ekipi, i cili do të bashkërendit grupin.
Kapiteni i secilit ekip, në fi llim të lojës, i hedh zaret. Secili ekip ka të drejtën e tre përpjekjeve, ndërsa
ekipi që hedh gjashtë vendos dy lojtarë në të njëjtën kohë në fushën e startit. Më pas hedh sërish zarin
dhe me hedhjen e dytë njëri nga lojtarët e nis lojën nga fusha e startit, duke ndaluar në fushë me numrin
që i ka rënë. Lojtari tjetër i ekipit fi llon të lëvizë me hedhjen e zareve për here të tretë ose hedhjeve të
radhës (siç vendos ekipi). Të gjitha ekipet e fi llojnë lojën në këtë mënyrë dhe secili ekip në fi llim fi llon
me dy lojtarë në lojë. Për atë se cili lojtar do të lëvizë e cili do të ndalojë për të pritur radhën e tij/saj,
vendoset përmes koordinimit dhe negociatave të ndërsjella.
Pas hedhjes së tretë të zareve, pasi dy lojtarët janë tashmë në lojë, ekipet kanë mundësi të fusin në lojë
një lojtar tjetër, të tretë (në fushën e startit), ndërsa me hedhjen e katërt të zareve, mund të hyjë edhe
lojtari i katërt i ekipit përkatës. Në këtë mënyrë, të katër lojtarët e të gjitha ekipeve do të ishin në lojë
dhe do të lëviznin nëpër fusha pas hedhjes së katërt të zareve.
Secila nga fushat shënohet me: eko-fakt, pyetje dhe përgjigje, e saktë/pasaktë dhe fushë imituese. Loja
drejtohet nga moderatori, i cili ka pyetjet dhe përgjigjet për çdo fushë dhe kujdeset për mbarëvajtjen
normale të lojës. Nëse duke shkelur në një fushë të caktuar lojtari bien ë fushën eko-fakt, atëherë
moderatori i lojës lexon eko-faktin,

OTHER Publications Publications for children

A Guide to Organizing Sustainable Cycling Events

Eco Logic is committed to promoting cycling as a sustainable and healthy mode of transportation. Through the Re-Cycling: Bike Reuse and Riding Fair project, we have worked to integrate circular economy principles into cycling events, ensuring they are environmentally friendly, well-organized, and engaging for the community. Our Guide for Grassroots Cycling and Recreational Events provides […]

Read more

Pedaling Towards a Sustainable Future: The Impact of the RE-CYCLING Project

At Eco Logic, we are committed to promoting sustainability through innovative initiatives. One of our standout projects, RE-CYCLING: Bike Reuse and Riding Fair, co-funded by the Erasmus+ Sport Program, has made a lasting impact by encouraging green mobility, circular economy practices, and active lifestyles among children and communities across Europe. Reviving Cycling, Reducing Waste The […]

Read more

Еко Логик ја Поддржува Одржливоста преку Проектот „Sustainability Coaches“

Во рамки на проектот „Sustainability Coaches“, финансиран од Еразмус +, Еко Логик заедно со партнери од Германија, Италија и Кипар работи на развој на едукативни материјали за подигнување на свеста и промоција на одржливи практики. Оваа иницијатива има за цел да го зајакне образованието за одржлив развој како клучен чекор кон подобра иднина. Меѓународна Обука […]

Read more

ГЕА: Водич за Одржливи Навики и Подобра Иднина

Во рамки на ГЕА проектот, беше подготвен краток водич кој има за цел да ги поттикне возрасните на создавање и практикување одржливи навики. Овој водич содржи практични совети кои преку едноставни промени можат да придонесат за поодржлива иднина за сите нас. Што содржи водичот? Водичот ги опфаќа следниве теми: Достапност и јазици Водичот е достапен […]

Read more

Прирачник за поттикнување меѓугенерациско разбирање преку планинарење во природа

Во светот каде што секојдневниот живот е преполн со обврски и брзина, природата станува простор за обновување на телото и духот. Hiking 4 Understanding – H4U е иницијатива која поттикнува меѓугенерациски дијалог преку активности во природа. Со оваа програма, млади и постари заедно истражуваат, учат и создаваат спомени кои траат. Зошто планинарење?Планинарењето е повеќе од […]

Read more

НАСТАВНА ПРОГРАМА ЗА СРЕДНИ УЧИЛИШТА

ЦИРКУЛАРНА ХЕМИЈА ВО ДИГИТАЛНА ЕРА Со задоволство го претставуваме нашиот најнов образовен проект – „Циркуларна хемија во дигиталната ера“. Оваа програма има за цел да ги инспирира средношколците со идеи за циркуларна економија, која ги промовира повторната употреба, рециклирањето и одговорното управување со ресурсите. Што значи „циркуларна економија“?Во основа, циркуларната економија е модел што се […]

Read more