Не лути се човеку

Во играта учествуваат 16 играчи, поделени во четири тима од по четири играчи,  кои ќе бидат пиончињата/човечињата во играта и еден модератор, кој ќе ја  води играта преку поставување прашања и читање на еко-фактите. Тимовите  се комбинирани и ги сочинуваат по двајца играчи на помлада возраст и двајца  играчи на постара возраст. Тимовите се во […]

Во играта учествуваат 16 играчи, поделени во четири тима од по четири играчи,  кои ќе бидат пиончињата/човечињата во играта и еден модератор, кој ќе ја  води играта преку поставување прашања и читање на еко-фактите. Тимовите  се комбинирани и ги сочинуваат по двајца играчи на помлада возраст и двајца  играчи на постара возраст. Тимовите се во четири различни бои: жолта, црвена,  сина и зелена. На почетокот од играта, сите тимови се во куќичките означени  со бојата на тимот на која припаѓаат. Секој тим (по желба) си избира капитен на  тимот, кој ќе ја координира групата.

Капитенот од секој тим, на почетокот од играта, ја фрла коцката. Секој тим  има право на три обиди и оној тим кој ќе добие шестка поставува двајца играчи во исто време на стартното поле. Потоа повторно ја фрла коцката и со второто  фрлање едниот од играчите ја почнува играта од стартното поле, застанувајќи на полето со бројот што му се паднал. Другиот играч од тимот почнува да се движи со третото или со некое од следните фрлања на коцката (како што ќе одлучи тимот). Сите тимови ја почнуваат играта на овој начин и секој од тимовите уште од почетокот има по двајца играчи во игра. Кој од играчите ќе се движи, а кој  ќе стои и ќе чека следно вртење се одлучува преку меѓусебна координација и  договарање. По третото фрлање на коцката, откако веќе двата играчи се во игра,  тимовите имаат можност да внесат во игра (на стартното поле) уште еден, трет играч, а со четвртото фрлање на коцката да влезе и четвртиот играч од тимот. 

Со тоа, сите четири играчи од сите тимови би биле во игра и би се движеле низ полињата по четвртото фрлање на коцката.

Секое од полињата се означени со: еко-факт, прашање и одговор, точно/неточно и поле на имитација. Играта ја води модераторот, кој ги има прашањата и одговорите за секое поле и се грижи за нормалниот тек на играта.

OTHER Publications Publications for children

НАСТАВНА ПРОГРАМА ЗА СРЕДНИ УЧИЛИШТА

ЦИРКУЛАРНА ХЕМИЈА ВО ДИГИТАЛНА ЕРА Со задоволство го претставуваме нашиот најнов образовен проект – „Циркуларна хемија во дигиталната ера“. Оваа програма има за цел да ги инспирира средношколците со идеи за циркуларна економија, која ги промовира повторната употреба, рециклирањето и одговорното управување со ресурсите. Што значи „циркуларна економија“?Во основа, циркуларната економија е модел што се […]

Read more

Revolutionizing Education and Workspaces with BYOD: Eco Logic’s Vision for a Smarter Future

In a world where digital transformation is rapidly shaping how we live, work, and learn, flexible and adaptable solutions have become key to success. At Eco Logic, we are committed to fostering innovative and sustainable practices that not only improve productivity but also align with the evolving needs of our society. One of the trends […]

Read more

Одржлива мода: Придонес кон зелена иднина проект Upcycling clothes and mind

Во свет каде што модната индустрија често е поврзана со создавање големи количества отпад и негативни влијанија врз животната средина, сè повеќе иницијативи се насочени кон тоа како одржливоста може да стане дел од нашата секојдневна облека. Иницијативата „GOOD PRACTICE“ покажува иновативни примери од различни земји за рециклирање, повторна употреба на материјали и еколошко производство, […]

Read more

Empowering Migrants through Innovative Language Education: Distance Learning Methodologies HANDBOOK FOR VET EDUCATORS

Language is a key element in empowering migrants, allowing them to integrate and thrive in new environments. The Handbook for VET Educators provides a pivotal step forward in this regard, introducing methodologies for language learning tailored to migrants in Lithuania, Italy, and Macedonia. By embracing distance learning, job training, and class learning techniques, this approach […]

Read more

Прирачник за наставници за интегрирање на искуствено учење за животна средина и климатски промени во наставата по природни науки од прво до петто одделение на основното образование

Еден од многу важните сегменти во воспитно-образовниот процес во училиштата е образованието за животна средина и климатски промени. Од сушинско значење е уште од најрана возраст учениците да усвојуваат знаења за животната средина, да формираат ставови и вредности за заштита на околината од загадуванье и одржуванье здрава и чиста животна средина, како и да преземаат […]

Read more

Прирачник за воспитувачи за интегрирање на искуственото учење за животната средина и климатските промени во реализацијата во програмата за рано учење и развој

Во современиот воспитно-образовен процес во детските градинки и центрите за ран детски развој, едукацијата за животната средина и климатските промени зазема значајно место. Веќе од најраната возраст, од суштинска важност е децата да стекнуваат знаења за животната средина, да формираат позитивни ставови и вредности за заштита на околината од загадување и да придонесуваат кон одржување […]

Read more