Не лути се човеку

Во играта учествуваат 16 играчи, поделени во четири тима од по четири играчи,  кои ќе бидат пиончињата/човечињата во играта и еден модератор, кој ќе ја  води играта преку поставување прашања и читање на еко-фактите. Тимовите  се комбинирани и ги сочинуваат по двајца играчи на помлада возраст и двајца  играчи на постара возраст. Тимовите се во […]

Во играта учествуваат 16 играчи, поделени во четири тима од по четири играчи,  кои ќе бидат пиончињата/човечињата во играта и еден модератор, кој ќе ја  води играта преку поставување прашања и читање на еко-фактите. Тимовите  се комбинирани и ги сочинуваат по двајца играчи на помлада возраст и двајца  играчи на постара возраст. Тимовите се во четири различни бои: жолта, црвена,  сина и зелена. На почетокот од играта, сите тимови се во куќичките означени  со бојата на тимот на која припаѓаат. Секој тим (по желба) си избира капитен на  тимот, кој ќе ја координира групата.

Капитенот од секој тим, на почетокот од играта, ја фрла коцката. Секој тим  има право на три обиди и оној тим кој ќе добие шестка поставува двајца играчи во исто време на стартното поле. Потоа повторно ја фрла коцката и со второто  фрлање едниот од играчите ја почнува играта од стартното поле, застанувајќи на полето со бројот што му се паднал. Другиот играч од тимот почнува да се движи со третото или со некое од следните фрлања на коцката (како што ќе одлучи тимот). Сите тимови ја почнуваат играта на овој начин и секој од тимовите уште од почетокот има по двајца играчи во игра. Кој од играчите ќе се движи, а кој  ќе стои и ќе чека следно вртење се одлучува преку меѓусебна координација и  договарање. По третото фрлање на коцката, откако веќе двата играчи се во игра,  тимовите имаат можност да внесат во игра (на стартното поле) уште еден, трет играч, а со четвртото фрлање на коцката да влезе и четвртиот играч од тимот. 

Со тоа, сите четири играчи од сите тимови би биле во игра и би се движеле низ полињата по четвртото фрлање на коцката.

Секое од полињата се означени со: еко-факт, прашање и одговор, точно/неточно и поле на имитација. Играта ја води модераторот, кој ги има прашањата и одговорите за секое поле и се грижи за нормалниот тек на играта.

OTHER Publications Publications for children

A Guide to Organizing Sustainable Cycling Events

Eco Logic is committed to promoting cycling as a sustainable and healthy mode of transportation. Through the Re-Cycling: Bike Reuse and Riding Fair project, we have worked to integrate circular economy principles into cycling events, ensuring they are environmentally friendly, well-organized, and engaging for the community. Our Guide for Grassroots Cycling and Recreational Events provides […]

Read more

Pedaling Towards a Sustainable Future: The Impact of the RE-CYCLING Project

At Eco Logic, we are committed to promoting sustainability through innovative initiatives. One of our standout projects, RE-CYCLING: Bike Reuse and Riding Fair, co-funded by the Erasmus+ Sport Program, has made a lasting impact by encouraging green mobility, circular economy practices, and active lifestyles among children and communities across Europe. Reviving Cycling, Reducing Waste The […]

Read more

Еко Логик ја Поддржува Одржливоста преку Проектот „Sustainability Coaches“

Во рамки на проектот „Sustainability Coaches“, финансиран од Еразмус +, Еко Логик заедно со партнери од Германија, Италија и Кипар работи на развој на едукативни материјали за подигнување на свеста и промоција на одржливи практики. Оваа иницијатива има за цел да го зајакне образованието за одржлив развој како клучен чекор кон подобра иднина. Меѓународна Обука […]

Read more

ГЕА: Водич за Одржливи Навики и Подобра Иднина

Во рамки на ГЕА проектот, беше подготвен краток водич кој има за цел да ги поттикне возрасните на создавање и практикување одржливи навики. Овој водич содржи практични совети кои преку едноставни промени можат да придонесат за поодржлива иднина за сите нас. Што содржи водичот? Водичот ги опфаќа следниве теми: Достапност и јазици Водичот е достапен […]

Read more

Прирачник за поттикнување меѓугенерациско разбирање преку планинарење во природа

Во светот каде што секојдневниот живот е преполн со обврски и брзина, природата станува простор за обновување на телото и духот. Hiking 4 Understanding – H4U е иницијатива која поттикнува меѓугенерациски дијалог преку активности во природа. Со оваа програма, млади и постари заедно истражуваат, учат и создаваат спомени кои траат. Зошто планинарење?Планинарењето е повеќе од […]

Read more

НАСТАВНА ПРОГРАМА ЗА СРЕДНИ УЧИЛИШТА

ЦИРКУЛАРНА ХЕМИЈА ВО ДИГИТАЛНА ЕРА Со задоволство го претставуваме нашиот најнов образовен проект – „Циркуларна хемија во дигиталната ера“. Оваа програма има за цел да ги инспирира средношколците со идеи за циркуларна економија, која ги промовира повторната употреба, рециклирањето и одговорното управување со ресурсите. Што значи „циркуларна економија“?Во основа, циркуларната економија е модел што се […]

Read more