ПОРТФОЛИО-Вело Училишта

Програмата Вело Училишта се базира на пристапот за промена на однесувањето, кој се применува во проектите за Европска одржливост на мобилноста, преку препознавање на училиштата кои успешно имплементираат активности поврзани со темата велосипедизам.

Почитувани деца, родители и наставници

Се започна кон крајот на 2018 година, кога заедно со 10тина основни училишта започнавме да работиме на интегрирање на темата велосипедизам. Гледајќи го интересот на учениците, наставниците, но и родителите посакувавме уште поголема опфатеност, посакувавме се повеќе деца да имаат шанса да бидат вклучени во нашите активности, дизајнирани за во училница (теорија) и надвор од неа (пракса). Задоволство ни е да споделиме дека во овој момент Вело Училишта брои повеќе од 100 тина активни членки-основни училишта од сите региони во Македонија.

Но, ние не застануваме тука. Напротив, продолжуваме уште повеќе, уште подобро, со крајна цел-се повеќе деца на велосипед, деца кои ги имаат потребните вештини за управување на велосипед, но и деца кои ги знаат и почитуваат сообраќајните правила.

Во портфолиото на Вело Училишта ќе имате шанса да се запознаете со нашата досегашна работа, за која е одговорен посветен тим на професионалци и ентузијасти, вљубеници во велосипедизмот.

Ви посакуваме безбедно возење!

OTHER Publications Publications for children

A Guide to Organizing Sustainable Cycling Events

Eco Logic is committed to promoting cycling as a sustainable and healthy mode of transportation. Through the Re-Cycling: Bike Reuse and Riding Fair project, we have worked to integrate circular economy principles into cycling events, ensuring they are environmentally friendly, well-organized, and engaging for the community. Our Guide for Grassroots Cycling and Recreational Events provides […]

Read more

Pedaling Towards a Sustainable Future: The Impact of the RE-CYCLING Project

At Eco Logic, we are committed to promoting sustainability through innovative initiatives. One of our standout projects, RE-CYCLING: Bike Reuse and Riding Fair, co-funded by the Erasmus+ Sport Program, has made a lasting impact by encouraging green mobility, circular economy practices, and active lifestyles among children and communities across Europe. Reviving Cycling, Reducing Waste The […]

Read more

Еко Логик ја Поддржува Одржливоста преку Проектот „Sustainability Coaches“

Во рамки на проектот „Sustainability Coaches“, финансиран од Еразмус +, Еко Логик заедно со партнери од Германија, Италија и Кипар работи на развој на едукативни материјали за подигнување на свеста и промоција на одржливи практики. Оваа иницијатива има за цел да го зајакне образованието за одржлив развој како клучен чекор кон подобра иднина. Меѓународна Обука […]

Read more

ГЕА: Водич за Одржливи Навики и Подобра Иднина

Во рамки на ГЕА проектот, беше подготвен краток водич кој има за цел да ги поттикне возрасните на создавање и практикување одржливи навики. Овој водич содржи практични совети кои преку едноставни промени можат да придонесат за поодржлива иднина за сите нас. Што содржи водичот? Водичот ги опфаќа следниве теми: Достапност и јазици Водичот е достапен […]

Read more

Прирачник за поттикнување меѓугенерациско разбирање преку планинарење во природа

Во светот каде што секојдневниот живот е преполн со обврски и брзина, природата станува простор за обновување на телото и духот. Hiking 4 Understanding – H4U е иницијатива која поттикнува меѓугенерациски дијалог преку активности во природа. Со оваа програма, млади и постари заедно истражуваат, учат и создаваат спомени кои траат. Зошто планинарење?Планинарењето е повеќе од […]

Read more

НАСТАВНА ПРОГРАМА ЗА СРЕДНИ УЧИЛИШТА

ЦИРКУЛАРНА ХЕМИЈА ВО ДИГИТАЛНА ЕРА Со задоволство го претставуваме нашиот најнов образовен проект – „Циркуларна хемија во дигиталната ера“. Оваа програма има за цел да ги инспирира средношколците со идеи за циркуларна економија, која ги промовира повторната употреба, рециклирањето и одговорното управување со ресурсите. Што значи „циркуларна економија“?Во основа, циркуларната економија е модел што се […]

Read more