SDG Handbook

The handbook 21C-SDG   is a guide for teachers on how to implement the six  modules in the teachers’ classes. It also has a section on good practices based on the experiences of the teachers who piloted the curriculum. The handbook has:   The Handbook will enable teachers who has not participated in the project to easily […]

The handbook 21C-SDG   is a guide for teachers on how to implement the six  modules in the teachers’ classes. It also has a section on good practices based on the experiences of the teachers who piloted the curriculum.

The handbook has:  

  • Info about the project and partners
  • The 21C-SDG curriculum: the need and objectives of the curriculum
  • Covered modules:
  • Target group for using a 21C-SDG curriculum:
  • Methodology 
  • How to use the 21C-SDG curriculum:
  • Best practices for each of the country

The Handbook will enable teachers who has not participated in the project to easily

access and apply the 21C-SDG curriculum in their classes.

OTHER Publications for children

Прирачник за наставници за интегрирање на искуствено учење за животна средина и климатски промени во наставата по природни науки од прво до петто одделение на основното образование

Еден од многу важните сегменти во воспитно-образовниот процес во училиштата е образованието за животна средина и климатски промени. Од сушинско значење е уште од најрана возраст учениците да усвојуваат знаења за животната средина, да формираат ставови и вредности за заштита на околината од загадуванье и одржуванье здрава и чиста животна средина, како и да преземаат […]

Read more

Прирачник за воспитувачи за интегрирање на искуственото учење за животната средина и климатските промени во реализацијата во програмата за рано учење и развој

Во современиот воспитно-образовен процес во детските градинки и центрите за ран детски развој, едукацијата за животната средина и климатските промени зазема значајно место. Веќе од најраната возраст, од суштинска важност е децата да стекнуваат знаења за животната средина, да формираат позитивни ставови и вредности за заштита на околината од загадување и да придонесуваат кон одржување […]

Read more

Промоција на „Прирачник за еколошко образование и климатска писменост“

Europe House во Скопје беше домаќин  на промоцијата на прирачникот  „Прирачник за еколошко образование и климатска писменост“  чии автори имаа чест да го претстават прирачникот пред бројната публика За време на промоцијата авторите на прирачникот Билјана Арсовска, Кирил Арсовски – Пржо и Никола Нешкоски зборуваа од каде ја добиле идеата да го направат овој прирачник, неговата […]

Read more

Безбедно возење велосипед,патувања и правила инфраструктура за велосипеди

Велосипедите, како превозно средство, се неизоставен дел од јавниот сообраќај. За влкучување во јавниот сообраќај потребно е да се следат правила и знаци кои се наменети само за велосипедистите. За безбедно возење на велосипедистите потребно е да има наменета инфраструктура, како велосипедски патеки, семафори за велосипеди и коловозна лента само за велосипедисти, доколку се движат […]

Read more

ПРИРАЧНИК ЗА ЕКОЛОШКО ОБРАЗОВАНИЕ И КЛИМАТСКА ПИСМЕНОСТ

Прирачникот Еколошко образование и климатска писменост има за цел да ја развива истражувачката љубопитност кај децата и да ги насочува идните генерации кон одржлива, заштитена и здрава животна средина. Наменет е за наставници кои работат со деца на возраст 6-10. Содржината на Прирачникот е составена од серија насоки за часови, во форма на сценарија. Служи […]

Read more

Handbook – LEGO

The  Handbook specifies and addresses the issue of urban planning that covers a spectrum from the rational planning tradition to the ecological planning paradigm. Young people, teachers, and educational staff can navigate through a series of maps that  display the typical elements of each city-building technique. Three stages of city-building techniques are depicted: a) The […]

Read more