EDUCATIONAL TOOL – Build a social enterprise with a positive impact on the environment

The purpose of the educational tool is: to motivate young people to think and be in the role of social entrepreneurs, to encourage creativity, to develop research and analytical skills, to acquire competencies for defining a problem and an idea, and to understand the necessary stages for the realization of a social enterprise.

Resources offered by the tool are:

– Presentations, articles, videos that are informative and serve to introduce social

entrepreneurship in general, but also the topics that are important for the creation

and sustainability of green solutions: Eco-design, cleaner production, and

consumption, sustainable development, tools, and methods for sustainable

development, etc. The materials are part of the created modules, which are also available on the site: www.green-entrepreneur.net

– Completion documents for idea development (marketing research, problem definition, idea and mission definition, empathy map, business plan writing, business tooling, prototyping and then entering green aspects, etc.)

– Quizzes between the separate fields for checking the acquired knowledge, but also for:

the whole learning process by solving quiz questions.

– Inspirational thoughts and stories.

– The tool is constructed based on the “Design Thinking” methodology which aims to discover and understand the real needs, problems and boundaries, intending to develop creative solutions. The process involves methods that foster empathy for People.

Link to access the educational tool: https://green-entrepreneur.net/interactive-tools/#ax_s0

OTHER Educational Games

Cycle Path: An Exciting Educational Game for Kids

Ever wondered how to teach your kids about traffic safety while keeping them entertained? Bicycle Pathway is here to make it happen! With its unique design and interactive approach, this board game is perfect for kids who want to have fun while learning the rules of the road. Cycle Path: An Exciting Educational Game for […]

Read more

Велосипедска патека – Друштвена игра што го поттикнува учењето и забавата кај децата

Дали некогаш сте помислиле како да ги едуцирате вашите деца за безбедноста во сообраќајот додека се забавуваат? „Велосипедска патека“ е друштвена игра која го прави токму тоа! Со уникатен дизајн и интерактивен пристап, оваа игра е совршена за деца кои сакаат да се забавуваат додека учат за правилата на патиштата. Што е „Велосипедска патека“? „Велосипедска […]

Read more

Горе -долу по Галичица

Игра на проверка на знаење и повторување. Правила: 4 тима „Исток“ „Запад“ „Север“ „Југ“ На главната табла за играње има три типа полиња – „Лилјаци“, „Пештери“ и „Опрема и украси“ кои ве движат нагоре, надолу или ве паузираат еден друг. Ако играч стапне на поле „Лилјак“ – му следува прашање за определен лилјак (влече лилјачка […]

Read more

Галичица нѝ зборува, Галичица нѐ учи

Прибор за игра Правила Децата се делат на два тима „Преспански“ и „ Охридски“ Застануваат од двете страни на хартиената играчка што ја претставува Геличица: Лево е Охриски тим, десно Преспанскиот тим. Учителката- модераторот одбира кој тим прв ќе игра со „Галичица“ – хартиена играчка, со помош на хартиено авионче во форма на лилјак. Го […]

Read more

Алатка за дискусија на вредности

Алатката за дискусија на целите за одржлив развој има цел да креира систематска дискусија при анализа на некоја цел за време на работилници или тренинг курсеви. Алатката е пригодна за дискусија на различни тематики каде е потребен сопфатен пристап.Главната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на постигнување на одредена цел преку идентификување […]

Read more

Алатка за одржлив развој

ЦЕЛ НА АЛАТКАТАГлавната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на подобрување на конкретниот предизвик преку идентификување на бенефициите и согледување на нивното влијание од четири различни аспекти: политички, економски, социјален и од аспект на животната средина.ЧЕКОР 1:На почетокот на сесијата, учесниците треба да кажат што тие подразбираат под терминот “Цели за одржлив […]

Read more