Горе -долу по Галичица

Правила:

4 тима „Исток“ „Запад“ „Север“ „Југ“

На главната табла за играње има три типа полиња – „Лилјаци“, „Пештери“ и „Опрема и украси“ кои ве движат нагоре, надолу или ве паузираат еден друг.

Ако играч стапне на поле „Лилјак“ – му следува прашање за определен лилјак (влече лилјачка карта со прашањето). Доколку оговори точно, тој „летнува“ неколку полиња нагоре, до каде што е исцртана лилјаковата патека. Доколку згреши, останува на истотот место и и г прескокнуваат следнио круг.

Ако играч стапне на поле „Пештера“ му следува прашање за определена ( влече пештрска карта од купчето со прашања). Доколку одговори точно, се задржува на истото место, доколку згреши, тој „паѓа“ неколку полиња надолу, до каде што е исцртана пештерската патека.

Ако играч стапне на поле „Опрема и украси“ му следува прашање за определена опрема или украс (влече карта со опрема и украси од купчето со прашања). Доколку одговори точно, се задржува на истото место, доколку одговори погрешно, паузира следниот круг.

Поведник е тимот што прв ќе стигне до полето број 100 врв Магаро

OTHER Educational Games

Галичица нѝ зборува, Галичица нѐ учи

Прибор за игра Правила Децата се делат на два тима „Преспански“ и „ Охридски“ Застануваат од двете страни на хартиената играчка што ја претставува Геличица: Лево е Охриски тим, десно Преспанскиот тим. Учителката- модераторот одбира кој тим прв ќе игра со „Галичица“ – хартиена играчка, со помош на хартиено авионче во форма на лилјак. Го […]

Read more

Алатка за дискусија на вредности

Алатката за дискусија на целите за одржлив развој има цел да креира систематска дискусија при анализа на некоја цел за време на работилници или тренинг курсеви. Алатката е пригодна за дискусија на различни тематики каде е потребен сопфатен пристап.Главната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на постигнување на одредена цел преку идентификување […]

Read more

Алатка за одржлив развој

ЦЕЛ НА АЛАТКАТАГлавната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на подобрување на конкретниот предизвик преку идентификување на бенефициите и согледување на нивното влијание од четири различни аспекти: политички, економски, социјален и од аспект на животната средина.ЧЕКОР 1:На почетокот на сесијата, учесниците треба да кажат што тие подразбираат под терминот “Цели за одржлив […]

Read more

“7 DAYS UNTIL THE END OF THE WORLD” едукативна игра 

Проектот Innovative Learning Approach for Circular Chemistry in Secondary Education заврши, а во оваа прилика ја промовираме eдукативната игра:„7 DAYS UNTIL THE END OF THE WORLD“ креирана за време на проектот. Целта на играта е да поттикне дебата помеѓу “Чуварите на зелената галаксија” и “негативците” за теми поврзани со циркуларната хемија. Играта е достапна на […]

Read more

21st century skills game

The game consists of a board with 7 mini-boards, each mini-board representing one of the Sustainable Development Goals, tied together by the center board ‘21st Century Citizen’. Before the game starts, you can choose how many mini-boards you want to play on. You can choose to cut out the boards or just let them be. […]

Read more

EDUCATIONAL TOOL – Build a social enterprise with a positive impact on the environment

The purpose of the educational tool is: to motivate young people to think and be in the role of social entrepreneurs, to encourage creativity, to develop research and analytical skills, to acquire competencies for defining a problem and an idea, and to understand the necessary stages for the realization of a social enterprise. Resources offered […]

Read more