Алатка за дискусија на вредности

Алатката за дискусија на целите за одржлив развој има цел да креира систематска дискусија при анализа на некоја цел за време на работилници или тренинг курсеви. Алатката е пригодна за дискусија на различни тематики каде е потребен сопфатен пристап.
Главната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на постигнување на одредена цел преку идентификување на придобивките и предизвиците и согледување на нивното влијание од четири различни аспекти: политички, економски, социјален и од аспект на животната средина.
Алатката за дискусија на целите за одржлив развој е составена од следните три чекори:

  • Генерална дискусија за целите и избор на цели кои понатаму ќе бидат разгледувани;
  • Препознавање на придобивките и предизвиците кои потекнуваат од избраната цел;
  • Препознавање на влијанието на конкретната цел врз политиката, економијата, животната средина и општеството.

Алатката за дискусија на целите за одржлив развој е флексибилна и може да се користи на различни начини за време на работилниците и тренинг курсевите.
Потребното време за дискусија зависи од знаењето на учесникот и неговиот интерес за дискусија на одредена тема: Ако работилницата цели кон анализа и разбирање на темата, потребни се минимум 3 часа за комплетирање на дискусијата и сите чекори. За ова време, предвидени се и кратки кафе-паузи. Кога дискусијата е завршена, секој тим има 15 минути да ја презентира нивната дискусија пред другите учесници.

Како функционира алатката?

Чекор 1 

На почетокот на оваа сесија, учесниците треба да кажат што подразбираат тие под терминот “цел за одржлив развој” и кои се најважни цели според нив. Понатаму, учесниците се поделени во тимови и бројот на членови во тимот зависи од бројот на севкупни учесници. Преку дискусија, секој тим предложува една цел која е важна за нив. Потоа, секоја цел е презентирана во кратки црти пред другите тимови и преку гласање, учесниците бираат една цел која понатаму ќе биде дискутирана од секој тим. За време на гласањето, секој учесник има право да гласа за една цел која не е предложена од неговиот тим.

Чекор 2 

По селекцијата на одредена цел, секој тим треба да посочи две главни придобивки од таа цел. За секоја придобивка е потребно да се определат корисниците и две можности кои се создаваат за овие корисници. На крајот се претставуваат два можни исходи кои произлегуваат од претставените можности. Потоа се идентификуваат два предизвици поврзани со целта. За секој предизвик се предлагаат две акции со кои би се надминал предизвикот и се определуваат засегнатите страни.

Чекор 3

 Во третата фаза е потребно да се препознае влијанието на конкретната цел врз политиката, економијата, животната средина и општеството. За секој аспект, тимот треба да посочи две придобивки и два предизвици, и понатаму да се одредат корисниците на тие придобивки, да се одредат создадените можности и исходи од придобивките, како и потребни акции и засегнати страни за предложените предизвици.

Дискусија 

По дискусијата, секој тим ги презентира клучните делови од нивната дискусија пред другите учесници, пришто сите учесници имаат шанса да постават прашања и да ја продолжат дискусијата за целите за одржлив развој.

OTHER Educational Games

Алатка за одржлив развој

ЦЕЛ НА АЛАТКАТАГлавната цел на алатката е стимулирање на дискусија во насока на подобрување на конкретниот предизвик преку идентификување на бенефициите и согледување на нивното влијание од четири различни аспекти: политички, економски, социјален и од аспект на животната средина.ЧЕКОР 1:На почетокот на сесијата, учесниците треба да кажат што тие подразбираат под терминот “Цели за одржлив […]

Read more

“7 DAYS UNTIL THE END OF THE WORLD” едукативна игра 

Проектот Innovative Learning Approach for Circular Chemistry in Secondary Education заврши, а во оваа прилика ја промовираме eдукативната игра:„7 DAYS UNTIL THE END OF THE WORLD“ креирана за време на проектот. Целта на играта е да поттикне дебата помеѓу “Чуварите на зелената галаксија” и “негативците” за теми поврзани со циркуларната хемија. Играта е достапна на […]

Read more

SUSTAINABILITY ADVISORS GAME

The game consists of a board with 7 mini-boards, each mini-board representing one of the Sustainable Development Goals, tied together by the center board ‘21st Century Citizen’. Before the game starts, you can choose how many mini-boards you want to play on. You can choose to cut out the boards or just let them be. […]

Read more

EDUCATIONAL TOOL – Build a social enterprise with a positive impact on the environment

The purpose of the educational tool is: to motivate young people to think and be in the role of social entrepreneurs, to encourage creativity, to develop research and analytical skills, to acquire competencies for defining a problem and an idea, and to understand the necessary stages for the realization of a social enterprise. Resources offered […]

Read more

Вело Твистер

Твистер како друштвена игра е добро позната на сите. Во таа насока, во рамки на образовната програма Вело Училишта, Еко Логик како организација креираше нова верзија на играта, или Вело Твистер која е во насока на едукација за основните видови на велосипеди. Видовите велосипеди кои ги изучуваме преку Вело Твистерот се: Градски велосипед Планински велосипед Друмски велосипед […]

Read more

„Advisor for sustainable developemеnt“

In a time of serious, global environmental challenges, through the game “Advisor for sustainable developmеnt“ you are called upon to make efforts to improve the situation in various entities / organizational units facing various challenges to improve and enhance the environment – such as the result of their daily activities.

Read more