Lojë edukative shoqërore

Qëllimet e lojës: Qëllimet e kësaj loje sociale edukative ndërvepruese të emërtuar X/O (iks – Oks), të cilat planifikohen tëarrihen duke luajtur, janë:• Plotësimi i kapaciteteve ekzistuese të kuadrit arsimor për realizimin e aktiviteteve në fushën e tëmësuarit eksperiencial (të mësuarit sipas përvojës) me fokus në temat e burimeve të energjisë, llojet embeturinave dhe biodiversitetin.• […]

Qëllimet e lojës:

Qëllimet e kësaj loje sociale edukative ndërvepruese të emërtuar X/O (iks – Oks), të cilat planifikohen të
arrihen duke luajtur, janë:
• Plotësimi i kapaciteteve ekzistuese të kuadrit arsimor për realizimin e aktiviteteve në fushën e të
mësuarit eksperiencial (të mësuarit sipas përvojës) me fokus në temat e burimeve të energjisë, llojet e
mbeturinave dhe biodiversitetin.
• Promovimi i lojërave ndërvepruese në sistemin arsimor të Maqedonisë dhe mësimi i temave nga fusha
e mbrojtjes së mjedisit jetësor dhe ndryshimeve klimatike.
Grupi i synuar dhe kohëzgjatja:
Loja iu dedikohet fëmijëve në moshë prej 6 deri 14 vjet, dy ekipe (ose individë), ndërsa kohëzgjatja e
planifikuar e lojës (për një set/grup) është 30 minuta.
Elementet e lojës:
Grupet/setet edukative në kuadër të paketës së lojës ndërvepruese X/O përgatiten me informacione të
përshtatshme nga fushat e përzgjedhura (burimet e rinovueshme dhe jo të rinovueshme të energjisë,
llojet organike dhe joorganike të mbetjeve, biodiversiteti) dhe janë të destinuara për ngritjen e
kapaciteteve të nxënësve të shkollave fillore të moshës nga 6 deri në 14 vjeç, me qëllim përmirësimin e
edukimit për mbrojtjen e mjedisit dhe përshtatjen ndaj ndryshimeve klimatike.

OTHER Publications Publications for children

НАСТАВНА ПРОГРАМА ЗА СРЕДНИ УЧИЛИШТА

ЦИРКУЛАРНА ХЕМИЈА ВО ДИГИТАЛНА ЕРА Со задоволство го претставуваме нашиот најнов образовен проект – „Циркуларна хемија во дигиталната ера“. Оваа програма има за цел да ги инспирира средношколците со идеи за циркуларна економија, која ги промовира повторната употреба, рециклирањето и одговорното управување со ресурсите. Што значи „циркуларна економија“?Во основа, циркуларната економија е модел што се […]

Read more

Revolutionizing Education and Workspaces with BYOD: Eco Logic’s Vision for a Smarter Future

In a world where digital transformation is rapidly shaping how we live, work, and learn, flexible and adaptable solutions have become key to success. At Eco Logic, we are committed to fostering innovative and sustainable practices that not only improve productivity but also align with the evolving needs of our society. One of the trends […]

Read more

Одржлива мода: Придонес кон зелена иднина проект Upcycling clothes and mind

Во свет каде што модната индустрија често е поврзана со создавање големи количества отпад и негативни влијанија врз животната средина, сè повеќе иницијативи се насочени кон тоа како одржливоста може да стане дел од нашата секојдневна облека. Иницијативата „GOOD PRACTICE“ покажува иновативни примери од различни земји за рециклирање, повторна употреба на материјали и еколошко производство, […]

Read more

Empowering Migrants through Innovative Language Education: Distance Learning Methodologies HANDBOOK FOR VET EDUCATORS

Language is a key element in empowering migrants, allowing them to integrate and thrive in new environments. The Handbook for VET Educators provides a pivotal step forward in this regard, introducing methodologies for language learning tailored to migrants in Lithuania, Italy, and Macedonia. By embracing distance learning, job training, and class learning techniques, this approach […]

Read more

Прирачник за наставници за интегрирање на искуствено учење за животна средина и климатски промени во наставата по природни науки од прво до петто одделение на основното образование

Еден од многу важните сегменти во воспитно-образовниот процес во училиштата е образованието за животна средина и климатски промени. Од сушинско значење е уште од најрана возраст учениците да усвојуваат знаења за животната средина, да формираат ставови и вредности за заштита на околината од загадуванье и одржуванье здрава и чиста животна средина, како и да преземаат […]

Read more

Прирачник за воспитувачи за интегрирање на искуственото учење за животната средина и климатските промени во реализацијата во програмата за рано учење и развој

Во современиот воспитно-образовен процес во детските градинки и центрите за ран детски развој, едукацијата за животната средина и климатските промени зазема значајно место. Веќе од најраната возраст, од суштинска важност е децата да стекнуваат знаења за животната средина, да формираат позитивни ставови и вредности за заштита на околината од загадување и да придонесуваат кон одржување […]

Read more